salam
bismilahiramanirahim
hari ini kita panggil hari paling tamak. lalu depan kedai makan rasa macam nak telan semua kedai. ha-ha.
tapi last-last tak beli apapun sebab ayah ajak berbuka kat luar.
bulan puasa hidup jadi lebih tenang. kalau nak marah pun rasa malas sebab penat. sebab kalau nak marah kena guna banyak energy untuk cakap kuat2 dan buat muka menyampah.
tapi, my driving involves a lot of cursing today. agak mental lah bila deal dengan mereka2 yang tak berapa penyabar ni.
tapi, lucky me, hari ni saya ada driver.heks~ :)
i secretly admire the dreams he had for the future. the moment he passionately told me about his dreams was the moment i dare to have a dream too.
and we talked about stupid stupid things. cause we're good at it.
thank you for the miles traveled just to see me.
i told you, he has the magic wand.


0 ink-ers:
Post a Comment