"kenapa nanes ni? olo3. tak shomel la. shenyum sikit oke?"
- yupyup, ak terpujuk.-
"kenapa nk sedeh2, benda da jadi, terima dah lah"
-yupyup, mahu je ak baling batu kat kau.-
"sabarla oke, ada lagi org yg teruk drpd kau, toksa pk2 lagi dah"
-mangkuk! ak yg rasa, bukan kau.-
kdg2, kita hampir tandus tuk melontar kata. maklumlah, sensitiviti individual x sama.
~ada yg terlebih, ada yg zero.~
entahla, hari ini ak mula merasa bosan, dgn gelagat mereka.
~ plastik senduk kuali, semua ada. ~
jgk ak bosan dgn diri ak. yg kononnya tahan dgn mereka ini.
dan krn itu, ak mula mjadi org yg bercakap tanpa otak.
melukakan hati sesiapa saja.sensitiviti ak mula mengurang, memandangkn virus2 kepentingan dri mula menular sejak akuterjebak dgn mereka yg berpenyakit ni.
n sbb tu, ak rasa, ak mahu asingkn diri di dlm ruang ak sendiri.
biarkn mereka bercakap2 sesuka hati mereka.
biarkan mereka dgn dunia tolol mereka.
yg penting, sensitiviti aku harus dipulihkn.
kalau tidak, hidup ak juga rapuh seperti mereka yg berhati kering ini.
~maaf, aku harus 'tido'.~
oke?
*sy sgt penat*


0 ink-ers:
Post a Comment