salam
bismilahirahmanirahim
kenapa mesti ada beza?
Otak doctor dengan otak engineer. maksud saya.
Or maybe bukan perbezaan course, tapi tempat belajar?
contoh: budak SBP lain dari budak MRSM. Budak UTP lain dari budak MMA.
LOL. statement macam nak kena lempang.
Mungkin takde kena mengena dengan course, tempat belajar, mahupun benda2 lain.
Terpulang kepada individu tu sendiri la kannn.. itulah sebenarnye.
Tapiiiiiii..
sepanjang summer ni, berkenalan dengan beberapa pelajar dari UTP.
Character mereka memang lain.
Lebih berkeyakinan, berkarisma, berani, berkepimpinan.
Ke yangg saya kenal tu sume jenis top2?
Tak taulah. Tapi mmg rasa diri lain dari mereka. Aura lain. hahaha.
Kenapa ya?
Macam juga stigma mengikut negeri. Orang Melaka macam tu. Org KL mcm ni. Org Johor gitu pulak, Org kelantan blablabla. Mesti ada punyalaaahhhh.
Pelik.
Kadang kadang persekitaran memainkan peranan.
Tapi, kesianlah persekitaran asyik-asyik disalahkan.
Err.. fikiran terlampau kompleks tataw mcm mana nk terangkan. maka harus berhenti.
hehehe..kenapa lah asyik nak mengarut ni..aisyhh~
August 13, 2010
differences.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


1 ink-ers:
mmg pikiran ko tue over kmpleks~
hahaahahaa..
xdinafikan..=)
Post a Comment