About Me

My photo
First Moscow State Medical University, Russia

April 6, 2009

i was tagged..

ader la makhluk bjiwa seni ni gatai tagged aku lak..hadoi..

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-family of course! hubby n kids? later maybe.. oh yeah..lupe- maw pursue study d abroad

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-can`t recall..sowri

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
-di masjid negeri johor bahru atau masjid ubudiah kuala kangsar (tempat asal ibu/ayh gue)

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
-with who?? (make it clear plz)

5. Adakah anda sedang dilamun cinta?
-haha..tidak mungkin..

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
-kopitiam kot..kebelakangan ni i x dinner lah

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-Aa+Bb written by Hlovatte (good book siyesli!)

8. Apakah nama penuh kamu? EJA TERBALIK
-ADUH ALIBAN (er..? cm taliban jer..)

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak?
-ayah..sbb satu perangai..tp klw nak paw..prefer ibu.hehe

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
-anwar ibrahim..(uiks?)

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
-aimaan,diyana,catherine,amirul,amir,shiema,huzaeme,fahmy

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
-sejak washing machine baru dibeli..."tidak pernah" is d answer

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
-disneyland dan warner bross studio

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
-gatai..bijak..suke membebel..rajen..kuat makan

15. perkara yang amat saya gilai?
-books..books..books..and korean/chinese drama

16. Pelukan atau ciuman?
-hug!!! can i hv one rite now? hehe

17. perkataan yang sering diucapkan? (kalau marah kat sapa2 ahh)
-bengong..hampeh..hekeleh!!


18.lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
-ape2 sj yg RnB..pop..classic n techno yer

aku maw tagged..
shiema je kot..dia je yg rajen bt bnd alah ni

1 ink-ers:

shiema_ella said...

hahaha!!
aku mmg rajin wat semua benda ek!!
aku hug kau!!